Sunday, May 15, 2011

pergi yang kembali atau tidak

Assalamualaikum....dah lama rasanya aku tidak mencoret sesuatu kat belog nih..iyalah..final year student...sangat-sangat bizilah (plawok..plawok..plawok..)...


Alhamdulillah akhirnya selesai juga projek ilmiah aku....inilah masa yang aku tunggu-tunggu....yea..lepas bersusah payah..berpenat lelah...berbasah-basah...akhirnya aku dah diapprove tuk hardcoverkan projek ilmiah....mungkin aku jea yang blh rasa kepuasannya...sangat puas...puasss....puas hati....(wahh terover plak ea..kikiki).

terima kasih tak terhingga kepada bukit-bukit UKM...kolej-kolej di UKM...bus stand....bus-bus....bangunan-bangunan fakulti...masjid...surau-surau...library-pustaka....nyet-munk...jalan-jalan...pakcik makcik kat library...kawan kawan satu fak...kakakak....adik-adik yang aku sayang....wawawa.....makcik-makcik cleaner.....tanpa korang siapalah aku....(apa lagi..apa lagi...)..semua-semualah...sebab sudi menerima aku sebagai penghuni kawasan bukit bukau UKM ni...bertuah sangat.....iyahhh...banyaklah suka duka kat sini....(dah xmo sambung..pendek2 sudeh)

mungkin aku pergi dari sini...kembali lagi untuk konvo..or sambung master orrrrr......etc.....atau mungkin tak dapat kembali...hanya Allah yang mengetahui....tapi aku harap aku dapat kembali...yeaa...kembali untuk penuhi satu lagi impian...impian itu...biarlah rahsia...hehhe...

oklah kawan-kawan....yang masih ada kat UKM..teruskan perjuangan.....aku yang dah habis belajar pun akan teruskan perjuangan menuntut ilmu..mungkin caranya sahaja yang berbeza....rite...sebab apa..sebab...makin lama kita belajar..makin banyak yang kita tak tahu...dan aku sendiri pun masih kurang ilmu...banyak lagi yang aku tak tahu....hmmmmm...

that's all.....len kali aku update plak pasal duk kat umah.....hehehe....esok balik kampung..yuhuuuu...V(^_^)V




mood: tak sabar nak balik carik keje......

1 idea korang amatlah dihargai..:

Kembo said...

^____^

Post a Comment

ramai juga yang minat....